Ojciec Wenanty Katarzyniec i znowu cuda

Ostatnio pisałam o cudach i sama wczoraj cudu doświadczyłam. Bóg wie, jak wszystkim pokierować :) Koniecznie muszę się tym z wami podzielić!

Znalezione obrazy dla zapytania ojciec wenanty katarzyniec
Link do zdjęcia

W tym tygodniu moja mama wysłała mi link do filmiku o franciszkaninie, którego nie znałam. Ojciec Wenanty Katarzyniec. Najpierw przesłuchałam tylko kilka pierwszych minut: zapamiętałam, że jest patronem w sprawach finansowych i że pomógł komuś, kto obiecał napisać o nim książkę. Tyle.

Kilka dni później, dokładnie wczoraj, zamawiałam coś przez internet: multimedialne materiały do nauki. Ponieważ są to treści cyfrowe, do których dostęp otrzymuje się od razu, musiałam zrzec się prawa do odstąpienia od umowy. Tak więc zrobiłam. A po dokonaniu zakupu zorientowałam się, że kupiłam kilka razy to samo. Niby w różnych pakietach, ale po prostu produkty miałam zdublowane. To tak, jakbym wyrzuciła pieniądze w błoto, a nie miałam prawa do reklamacji. Sama się go zrzekłam.


Wyobraźcie sobie, jak się czułam. Po raz kolejny zgubił mnie brak rozwagi i bujanie w obłokach. Aż bałam się o tym powiedzieć rodzinie, ale nie mam w zwyczaju trzymania takich rzeczy w tajemnicy, więc powiedziałam. Poszłam za radą mamy i napisałam do właścicielki internetowego sklepu, mimo, że nie miałam zbytnio nadziei. Nadal czułam się beznadziejnie.

Zaczęłam mówić różaniec, ponieważ lubię się na nim modlić codziennie. Ofiarowałam tę sprawę Bogu i przypomniawszy sobie o ojcu Wenantym Katarzyńcu, go także poprosiłam o pomoc. Niedługo po modlitwie sprawdziłam maila. Właścicielka zgodziła się zwrócić mi koszty zdublowanych zamówień.


Po tym, co się stało ponownie włączyłam sobie filmik o ojcu Wenantym. Wszystko się zgadzało. To był cud natychmiastowy. Słysząc świadectwa różnych osób, słysząc o obietnicy napisania książki, zdecydowałam, że ja także muszę się podzielić moją historią - na blogu. Chyba nawet już wcześniej o tym pomyślałam, prosząc ojca W. Katarzyńca o pomoc.

Kim jest ojciec Wenanty? Jeśli też zadajecie sobie to pytanie, koniecznie zajrzyjcie tutaj.

Sami widzicie: cuda są wokół nas. Są wszędzie. Każdy z nas ich doświadcza, tylko czasem po prostu o tym nie wiemy. 

Otwórz swoje oczy na cuda już dziś!!!





Komentarze

Popularne posty