Muzyka chrześcijańska - co i dlaczego warto posłuchać?

Dzisiaj nieco inny, ale myślę, że równie ciekawy post. Oto przedstawiam Wam właśnie moje ulubione piosenki chrześcijańskie - bez rankingu, który trudno byłoby mi stworzyć, ale z podziałem na sytuacje, w których te piosenki najlepiej się sprawdzają :)

Wszystkie fragmenty tłumaczyłam sama, więc jeśli nie udało mi się tego zrobić jak profesjonalistka, od razu przepraszam!



Muzyka na podbudowanie własnej wartości

Lauren Daigle "You say" 

  • "Walczę z głosami w mojej głowie, które mówią, że nie jestem wystarczająca (...) Przypomnij mi jeszcze raz, kim jestem, ponieważ potrzebuję wiedzieć"
  • "Mówisz, że jestem kochana, kiedy tego nie czuję/ Mówisz, że jestem silna, kiedy czuję się słaba"

  • "Ponieważ słyszę głos i on nazywa mnie "odkupionym"/ Gdy inni mówią, że nigdy nie będę wystarczający/ Ale większy jest ten, który żyje we mnie, niż ten, który żyje na świecie"

Muzyka dodająca radości broń na zmartwienia

Zach Williams "Old Church Choir"

  • "Mam stary kościelny chór śpiewający w mojej duszy/ Mam słodkie zbawienie i to jest piękne"
  • "Wybieram radość"
  • "Od dnia, kiedy ocaliłeś moją duszę/ Do momentu kiedy wrócę do domu/ Będę śpiewać, będę tańczyć"
  • "Możesz czujesz się samotny, ale nie jesteś sam"
  • "Nawet wróble wiedzą, że On troszczy się o jutro"
  • "Nie możesz zmienić pojedynczej rzeczy przez panikowanie"

  • "Więc idź śmiało i żyj, jakbyś był kochany"
  • "On stworzył cię więcej niż wystarczającym, więc idź śmiało i bądź tym, kim On cię stworzył"

Muzyka do modlitwy, skupienia, adoracji

W tym przypadku nie będę podawała fragmentów tłumaczeń. Spróbujcie sami się wsłuchać, kierują myśli ku naszemu Panu.

Muzyka przybliżająca Boga

  • Niesamowity teledysk!
  • "Nie będę się obawiał/ Wiem, że jesteś tutaj"
  • "Moja pomoc pochodzi od Ciebie"
  • "Nosisz wszystkie moje choroby, słabości, moje złamania na swoich ramionach"
  • "Pragnę cię takim, jakim jesteś, a nie takim, jakim powinieneś być"
  • "To łamie moje serce, gdy widzę cię cierpiącym"
  • "Jeśli chcesz wiedzieć, jak daleko moja miłość może pójść, jak szeroko, jak głęboko/ Jeśli chcesz widzieć, jak dużo dla mnie znaczysz, popatrz na moje ręce, popatrz na mój bok"
  • "Jeśli potrafisz policzyć, ile razy ci wybaczyłem/Jest tego więcej, niż kropli w oceanie"
  • "Ciągle jest nadzieja"
  • "On wciąż działa cuda"

To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że się podobało!

A ty? Masz jakąś piosenkę godną polecenia? Podziel się z nami w komentarzu! :)

Komentarze

Popularne posty