Jesteś Bożym narzędziem

Często zadajemy sobie pytania o sens życia. Co powinniśmy robić, jaką drogę powinniśmy wybrać. Dla mnie niezwykle fascynujące jest to, że Bóg to wszystko wie. On zna naszą misję. I o tym troszeczkę tutaj opowiem.



Jesteśmy bowiem Jego dziełem, stworzeni w Chrystusie Jezusie dla dobrych czynów, które Bóg z góry przygotował, abyśmy je pełnili (Ef 2,10)
 Zanim ukształtowałem cię w łonie matki, znałem cię, nim przyszedłeś na świat, poświęciłem cię, prorokiem dla narodów ustanowiłem cię (Jr 1,5)


Te dwa cytaty z Pisma Świętego bardzo wiele mówią.


Za każdym razem, kiedy wydaje Ci się, że do niczego się nie nadajesz, wiedz, że Bóg wie, że jest coś, w czym jesteś lub będziesz niezastąpiony.
Za każdym razem, kiedy wydaje Ci się, że nie ma dla Ciebie miejsca na tym świecie, wiedz, że Bóg je dla Ciebie przygotował jeszcze przed Twoim poczęciem.
Za każdym razem, kiedy myślisz, że inni potrafią wszystko lepiej od Ciebie, wiedz, że Bóg ukrył w Twoim sercu skarb, którego nie ma nikt inny.

Bo jesteś Bożym narzędziem.

To właśnie Ciebie wybrał i posłał Bóg, chociażbyś się wymawiał, że się nie nadajesz, jak np. Mojżesz, który obawiał się swojej misji wyprowadzenia Izraelitów z Egiptu. Nikt Ciebie nie zastąpi. Tylko ty możesz spełniać Jego wolę.

Lecz nie jesteś tępym narzędziem, nie jesteś marionetką. W tym wszystkim Bóg szanuje Twoją wolę i to jest piękne.



A więc od Ciebie zależy:

Podejmujesz wyzwanie, czy nie?

Komentarze

Popularne posty