Moje Niebiańskie serce jest...#8 Wypełnione pokojem

Dawno nie było, ale dzisiaj w końcu będzie - kolejny post o dobrych cechach dzieci Bożych, które powinniśmy w sobie pielęgnować. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do czytania :)


Moje Niebiańskie serce jest... wypełnione pokojem!

Czym jest właściwie pokój?

To samo pytanie zadawałam sobie przed bierzmowaniem, gdy w ramach przygotowania zorganizowałam sama dla siebie tematyczne tygodnie - z darami i owocami Ducha Świętego. Polegało to na tym, że w danym tygodniu starałam się rozważać i wprowadzać w życie dany przymiot. Napisałam wtedy: 

„Pokój jest w naszych sercach, gdy jesteśmy bez grzechu. Pokój jest w nas, gdy ze spokojem duszy chwalimy Pana. Pokój jest między ludźmi, kiedy jesteśmy dla siebie jak bracia i siostry. Pokój jest wtedy, gdy szerzymy miłosierdzie.”


A więc pokój to coś więcej niż brak wojny. Pokój, jako owoc Ducha Świętego, to coś, co pozwala nam żyć w zgodzie z Bogiem i światem. Być może można powiedzieć, że to pewnego rodzaju harmonia serca, która jest niezbędna do szczęśliwego i pięknego życia.

Starajmy się więc kochać wszystkich, nie lękać się i złożyć całe swoje życie w Bogu. Niech On będzie nieskończonym źródłem naszego pokoju!



Komentarze

Popularne posty