Wszystko jest po coś

Dziś chciałabym podzielić się z Wami jedną, piękną myślą, która mi towarzyszy. Nie będzie to długi post, więc myślę, że warto poświęcić chwilkę ;)


Kiedy spotyka nas coś trudnego, często zastanawiamy się, gdzie jest Bóg. I jest taka piękna historia, którą na pewno wszyscy znają (lub przynajmniej większość), ale mimo wszystko ją przytoczę.

A więc był sobie pewien człowiek, którego życiowa droga była zobrazowana spacerem wzdłuż wybrzeża. Zawsze widział na piasku ślady dwóch par stóp - swoich oraz Jezusa. Lecz kiedy było mu bardzo ciężko, na piasku widział tylko jedne ślady i smutny pytał Boga: "Dlaczego opuściłeś mnie w najtrudniejszym momencie? Przecież miałeś być ze mną zawsze!" A Jezus mówi: "Byłem z tobą przez cały ten czas. Kiedy na piasku widziałeś tylko jedne ślady, niosłem cię na plecach."

I to jest właśnie to. Ta wiara, że Bóg jest zawsze z nami. Ta wiara, że wszystko, co nas spotyka jest po coś. Niejednokrotnie tego doświadczamy, lecz prawdopodobnie nie zdajemy sobie z tego sprawy. 

Byłam kiedyś bardzo smutna, wydawało mi się, że wszystko się zawaliło. A Pan Bóg nie tylko wyciągnął mnie z dołka, ale z moich przeżyć wyprowadził dobro, jakim było to opowiadanie.



Świadomość, że wszystko jest po coś i Bóg nigdy nie dopuszcza na nas więcej, niż możemy znieść, pomaga przetrwać najtrudniejszy czas.

Kluczem jest jednak to, aby Mu zaufać.

Komentarze

  1. Święte słowa. Bóg jest dla Nas jak ojciec i przyjaciel. Kocha Nas , a my jego. Ufajmy mu .
    Ps. To co dał Nam Bóg to miłość , radość, szczęście i przyjaźń.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty