Wierszy kilka

Nie jestem specjalistką od poezji. Proza bardziej do mnie przemawia. Mimo to, napisałam w swoim życiu parę wierszy, które dzisiaj Wam zaprezentuję. Jeśli tylko chcecie, zapraszam do czytania! Spokojnie, nie musicie się zastanawiać, co autor miał na myśli ;)


 

Bez upadku

Nie ma życia bez upadku,
Każda potyczka czegoś nas uczy.
Uparcie, bez ustanku
Idziesz aż serce huczy,
A gdy wiatr zadmie w oczy,
Wiedz - drugi raz cię nie zaskoczy.


Nie ma nikogo jak On


Nikt nie kocha cię tak, jak On cię miłuje.
Nikt nie wybaczył ci tyle, ile On ci zapomniał.
Nikt nie obdarowuje cię tyloma darami, ile On ci daje.
Nikt nie cieszy się się tak z twej radości, jak On się raduje.
Nikt nie płacze z tobą tak, jak On współcierpi.
Nikt nie opiekuje się tobą tak, jak On się o ciebie troszczy.

Kiedy znowu odwiedzi cię samotność,
Wiedz, że ktoś wciąż o tobie pamięta.
Jest przy tobie, kocha i zbiera
każdą twą cenną łzę.
Wiernie czeka, aż do Niego zatęsknisz, bo
Nikt nie kocha cię tak, jak On cię miłuje.

Otwórz swoje serce, uwierz i zaufaj,
A poznasz taką Miłość,
Jakiej człowiek dać nie może,
Albowiem nie ma nikogo jak On.

Jesteś


Jesteś melodią,
Jesteś harmonią,
Jesteś muzyką we mnie.
Jesteś w mojej duszy
I zawsze będę wiedzieć, że
Nigdy nie będę samotna.

Każdy mój oddech
Chce wyśpiewywać Twoją chwałę
I zaprosić cię do mojego świata.
Ale Ty jesteś ze mną zawsze,
Opiekujesz się mną
I kochasz mnie taką, jaką jestem.

Dlatego ja, ja chcę śpiewać,
Śpiewać dla ciebie,
Śpiewać już zawsze,
Ponieważ każdy dzień,
Pojedynczy dzień,
Jest prezentem z Nieba.

Ty jesteś Miłością.



Noc i dzień

Po nocy dzień przychodzi.
Nie może być inaczej.
Po każdej burzy – tęcza,
Po wichurze – cisza.

Ale gdy w sercu dzień nie wschodzi -
Uparł się, nie może,
To rozmowa nie zaszkodzi.

On zawsze cię wysłucha
I czułe słowo szepnie do ucha.
Tchnie w ciebie nadzieję,
Będzie twoim dobrodziejem.

Serce oddaj Mu z ufnością,
Najlepiej – pałające miłością.
On wnet noc w dzień przemieni.
Twój świat się zarumieni.

Piękno świata dostrzeżesz.
Bo w nim Nieba blask.
Radosny ognia trzask,
Cudny słońca brzask -
To dzieło Jego świętych rąk.


Sen o jutrze


Kiedy przychodzi cierpienia czas
I smutne uczucia są tylko w nas,
Tylko jednego nam dziś potrzeba -
Snu o jutrze z pięknego nieba.

Przychodzi, kiedy chcemy odpocząć.
Ciche myśli w swojej głowie począć.
Nagle zjawiają się kolorowe
Wizje te przyjazne i domowe.

Gdy cudne słońce grzeje gorące,
Leżysz wpatrzony w zieleń na łące.
Miłość twą smutną duszę przenika
I uśmiech na twej twarzy zakwita.

Przedmiotem snu mogą być marzenia -
Doprowadzenie ich do spełnienia.
Żyć będziesz tutaj o silnej wierze,
Serce innym darując w ofierze.

Dużo sen o jutrze zrobić może,
Aby nigdy już nie było gorzej.


Stworzona

Nigdy się nie ulęknę.
Stworzona na Jego obraz,
Stworzona do wielkich rzeczy,
Stworzona po ty, by kochać.

Każdy z nas ma swoją misję,
Nawet mała zaleta się liczy.
Uśmiech może przecież uratować życie.

Stworzona po to, by kochać,
Iść dzielnie przez życie,
Dawać innym najlepsze,
Siebie karmić wdzięcznością.

Stworzona po to, by kochać.
Nigdy się nie ulęknę.
Bo moje serce choć małe,
To dla Boga mieszkanie piękne.

Komentarze

  1. Piękne wiersze. Masz talent siostra. Kocham twą poezję. Ukazuje wiele pięknych chwil. Pisz dalej. Nie marnuj talentu. Wierzę w Ciebie. 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty